top of page

Víte, jak se Váš obchodní tým chová k zákazníkovi, když se nedíváte?

Stojí Vás obchodní tým nemalé náklady, ale není podle Vás dostatečně efektivní?

V zákaznickém servisu, lze vždy udělat ještě o krok navíc.

Pomůžeme Vám prověřit Vaše prodejce a jejich chování k zákazníkům.

Zanalyzované informace Vám sdělíme a navrhneme změny!

Visionservicies Mystery Shopping služba

MYSTERY SHOPPING

1.  Seznámíme se s Vaší formou styku prodejce s koncovým zákazníkem

Prodej po telefonu, na prodejně, pojízdný obchodní zástupce aj.

2.  Zjistíme, na co je třeba se zaměřit

(sezónní akce, uvedení nového produktu, firemní dokumentace, akvizice nových zákazníků, chování prodejce k zákazníkovi)

Náš tým hodnotitelů je pečlivě proškolený. Dbáme na to, aby měli přesné a objektivní informace k podání reportu o prodejním chování vašich zaměstnanců.

3.  Představíme Vám report z provedených kontrol

Společně s Vámi projdeme události během kontroly a pomůžeme vyhledat řešení pro zlepšení vašeho zákaznického servisu a efektivity vašich zaměstnanců.

bottom of page